Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-16, 08:45   #26
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveoppfordring

Tusen takk for svar, innspill og tilbakemeldinger, det var fint å se.

Jeg var litt i tvil om jeg skulle legge ut denne, det er liksom så mye man skal ha dårlig samvittighet for i dag, men tenker at folk her er så oppgående at de ikke tar det som et angrep, men som den oppfordringen det var ment å være.
Cuyahoga har et viktig poeng, nemlig at kjedebutikker også gir lokale positive ringvirkninger.

For egen del har jeg absolutt alt jeg trenger på stedet der jeg bor, og benytter meg ikke av nettshopping. Jeg forsøker å bruke de små, uavhengige butikkene og produsenter av lokal mat der det er mulig, og går til kjedene når jeg må det.
Som Pøbelsara har jeg også hentet bøker av en forfatter jeg kjenner (og mistenker at det er samme forfatter vi snakker om ), og jeg mistenker at jeg finansierer hele årslønna til den lokale og utrolig bra sjokolade-og-makron-makeren i byen.

Takk for engasjementet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat