Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-20, 17:55   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Tja. Jeg skal ikke til den delen av Italia hvor det foreløpig er påvist smitte. Mens to kolleger på seksjonen min er satt i karantene.

Det kan selvfølgelig skje at jeg får smitte i Roma. Men det kan like gjerne ha skjedd på jobben.

Det er der jeg ikke følger deg helt. (Men jeg kan på ingen måte nok om dette, det må jeg understreke.) Som Pøblis nevner, så er smittefaren mye større på for eksempel fly og flyplasser. Jeg kan ikke forstå at det kan være tilsvarende fare på jobben din. Og er det virkelig ingen påviste tilfeller i Roma?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat