Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-20, 19:55   #43
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Jeg tror ikke dette går over fort, men etter hvert kan smitten være over alt, slik at man like gjerne kan reise hit som dit.

Jeg synes ikke Tjorven gjør noe direkte galt i å reise, men jeg hadde aldri gjort det. Pga hvordan det er i Italia, kan du regne med større smittefare der enn her. De fleste nordmenn har dratt med seg smitte fra Norditalia, og det tror jeg gjelder enda flere mennesker som er i Roma neste helg.

I tillegg kan du risikere at alt er stengt, kanskje flyet ikke flyr tilbake. Med påfølgende karantene evt om dere blir værende der av en eller annen grunn.

Men det er mer totalbildet som hadde holdt meg hjemme enn at jeg ikke vil smitte noen, for vi er forbi det punktet nå tror jeg, i alle fall med den forsiktige tilnærmingen myndighetene har.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat