Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-20, 20:06   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.971
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Du får vel refundert om du velger å droppe Italia akkurat nå? Jeg ville gjort det, og heller dratt et annet sted.

Det jeg har lest er at vi ikke får det refundert, ettersom Roma ikke står på noen liste over steder man ikke kan dra. Og akkurat det å bruke en del tusenlapper på å ikke få reist frister veldig lite. Men her kan det definitivt skje endringer på en uke, og mitt egentlige spørsmål var jo om hvor jeg burde følge med på slike beskjeder.

Vi drar gjerne hvor som helst, men nå er det til Roma vi har flybilletter og hvor vi har bestilt hotell.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat