Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-19, 20:15   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spin-off] Støtende atferd - hvem eier problemet?

Jeg er enig i at hvor viktig saken er for meg, og hvor viktig personen som eventuelt blir støtt, er to viktige faktorer. For eksempel betyr det ingenting for meg at en tilfeldig pappa mener at foreldre som sykler på rødt lys er dårlige foreldre (det finnes mange andre gode grunner til å ikke sykle på rødt lys, selvsagt, og noen gode grunner til å av og til gjøre det. ).

Jeg hadde uten problemer satt frem en stygg lysestake som var viktig for gammeltante, som kanskje er i andre enden av skalaen - helt uviktig sak, viktig person.

Jeg har jo aller mest allergi mot saker som ikke er fundert i et forståelig prinsipp, selvsagt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat