Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 08:17   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går ganske bra. 14-åringen er ekstremt selvdreven og ordner alt selv. 16-åringen er også samvittighetsfull og flink for det meste, men blir litt frustrert iblant. Det er egentlig mest hjemmekontoret mitt som ikke går sånn helt strålende – i praksis må jeg og 16-åringen dele på den åpne stue-kjøkken-løsningen, og jeg har vanskelig for å konsentrere meg skikkelig fordi jeg aldri vet når jeg blir innkalt som hjelpelærer/coach/motivator/terapeut. Nå har jeg fått meg skrivebord i en krok av stua, da går det litt bedre.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat