Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-17, 19:03   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.297
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Darren Aronofskys "mother!" (OBS med spoilere)

Jeg likte den egentlig ikke, men jeg anerkjenner godt håndverk, om det går an å si. Og jeg er glad jeg har sett den, fordi jeg tar meg selv i å fundere på den stadig vekk. Hvem er hun forleggeren et bilde på, for eksempel?

Hadde det vært dårligere skuespillere og en litt mindre dyktig regissør tror jeg den hadde vært forferdelig, jeg fniste litt innvendig av noen av de mer teatralske virkemidlene, men samtidig klarte den å balansere (på en hårsbredd) sånn at det ikke tippet over i latterlig. Nå har jeg svært lite tålmodighet med teatralsk kun for å være teatralsk-ting, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat