Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-18, 23:10   #207
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Den mentale belastningen" - gjelder dette i Norge?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Mine foreldre trenger avlastningsplasser for tiden, men får istedet fire ganger om dagen med hjemmesykepleie - noe som ikke møter behovene overhodet. Så det virker som om å hjelpe i hjemmet er det som er mest økonomisk lønnsomt.

Det er tragisk at man ikke gir folk det de har behov for. Jeg jobber med dette - og jeg mener vi må stå på alle sammen - vi som jobber med det, og dere/vi som føler det på kroppen.

Og så er det viktig å være klar over hvilke krav man har - det er det mange so ikke vet - og det er mange i kommunene rundt om som ikke har tilstrekkelig kunnskap om hva folk faktisk har krav på når man behandler søknader og vurderer behov. Det er den enkeltes behov og ønske som skal legges til grunn for tjenestene man får - ikke hva kommunen mener de har råd til eller lyst til å gi.

Og hvis du vil ha noen tips og råd om hvordan du får kommunen til å gi foreldrene dine et tilbud de har nytte av, kan jeg kanskje hjelpe deg. Send meg en PM - kanskje jeg kan hjelpe.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat