Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-23, 09:22   #59
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.162
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Jeg reiser stort sett med ganske mye last - en PC-veske og en stor treningsbag. Og hvis jeg har handlet noe i tillegg, så er det ganske styrete å buksere alt oppå fang/under sete (som heller ikke er så hyggelig i enkelte sesonger). Så når jeg reiser med ganske tom bane, så bruker jeg setet ved siden av, særlig om det er det midterste på en treer - det siste som blir tatt - til jeg ser det begynner å fylles opp. Da lasser jeg over i fanget.

Og så skjer det at man har hodet andre steder. Man leser en melding, synker inn i SoMe, foretar en reise i sitt eget hode, sovner... Så da skjer sikkert det at noen må signalisere at de vil ha setet. Akkurat som jeg av og til må signalisere at jeg vil ha et sete med veske på, når banen har blitt full og det er andre som har vært litt bortreist.

Ikke noe å gjøre noe nummer ut av, for noen involverte.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat