Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-09, 14:49   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.784
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DVD, Blue Ray eller hjemmekinoanlegg?

Det ser ut til at DVD-spilleren vår har takket for seg. Jeg har en PS2 som for tiden er utlånt til nevø og niese, og jeg har egentlig ikke hjerte til å be om å få den igjen bare fordi vi er uten DVD-spiller. Spørsmålet er derfor: billig DVD-spiller, Blue Ray-spiller eller hjemmekinoanlegg? Vi har PVR-spiller og trenger derfor ikke noe som kan ta opp og Snupp er fortsatt så liten et det nok er noen år til han virkelig kommer til å trenge noe mer å spille på enn V-smile. Innen den tid antar jeg det er kommet nye maskiner på spillmarkedet.

Anbefalinger?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat