Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-17, 00:42   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flere klatrere her?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Første gangen jeg klatret med sikring var faktisk ute, og det var veldig artig. Litt vanskeligere enn inn siden det var vått og ingen merket rute. Men bortsett fra det er vel ikke utendørs klatring så veldig annerledes egentlig? Noen må jo lede så klart, men det er jo spennende. Og litt skummelt.

Noen trenger ikke nødvendigvis å lede, veldig mange steder er det mulig å gå opp til toppen fra en annen kant, og feste topptau. Men det er selvsagt mer spennende å klatre på led ja, mer "ordentlig" liksom, og mer slitsomt.

Jeg klatret en del da jeg studerte, men bare veldig sporadisk etter den tid (og det er lenge siden jeg studerte).

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat