Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-17, 07:59   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg kanskje ikke et hundemenneske, likevel..?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Akkurat dette er grunnen til at det er helt uaktuelt for meg å skaffe et dyr. Nok en ting å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har nok tid til. Det ville nok ført til irritasjon her også. Ikke nok med det, mamma har to havanaise, og selv om de er de snilleste og mest barnevennlige hundene som finnes så klarer jeg ikke å la være å irritere meg over dem. Mamma synes det er de mest bedårende og sjarmerende vesener på jord (heldigvis), men jeg hadde blitt sprø. Så jeg forstår deg godt.

Men jeg tror at når du har hatt den litt lenger vil du bli vant med den, og til og med savne den når den ikke er der. Min stefar var imot hele valpekjøpet til mamma, men ga seg, og selv om han i starten sa at han ikke ville ha noe ansvar for dem i det hele tatt, og mamma tok dem alltid med uansett hvor hun dro, har han nå snudd. Nå sier han at hun trenger da ikke ta dem med, han kan da alltids fore dem og slippe dem ut... og i virkeligheten sitter han med dem i fanget hele tiden.

Så gi det litt tid, plutselig er du der du også.

Der har du meg .... og moren min .... og stefaren min. Akkurat sånn er det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat