Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-17, 09:53   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på folk som har det ille - og det er selvforskyldt?

Når det gjelder sånt som destruktive forhold, rus, røyking, alkohol etc så vet jeg at det kan være så mangt som ligger bak, som er en sum av veldig mange faktorer. Så selv om selve avgjørelsen der og da er selvforskyldt så trenger ikke forløpet til situasjonen å være det. Så jeg har ingen problemer med å synes synd på folk som roter seg inn i problematiske og håpløse situasjoner på den måten.

Jeg har litt mer problemer med å ha medfølelse med folk som forulykker på K2. Folk har ingenting der oppe å gjøre. Jeg har medfølelse med familien deres da.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-11-17 kl 10:05.
My er aktiv nå   Svar med sitat