Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 20:11   #44
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Er det forresten fritt fram for bruk av arvede bunader, eller er det "regler" for det. Hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er fritt fram. Hva i alle dager skulle de "reglene" gå ut på? Det er jo noe av hele poenget med bunader. At de skal kunne gå i arv. Er det ikke?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg er helt på linje med deg, men har faktisk opplevd å bli rynket på nesen av da jeg bar min vakre raudtrøyebunad som er arvet fra litt perifert hold.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tror ikke det er en særlig utbredt holdning altså, i alle fall ikke blant bunadentusiaster. Misunnelse kanskje?

Jeg er helt enig med My. Tenker at de som rynker på nesen er wannabe-bunadpoliti som ikke har helt oversikt over «reglene».

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat