Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-18, 12:08   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge varer konfirmasjonsdressen, egentlig?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har en mann som omtrent bor i dress. For han er brune sko til dress fullstendig utelukket og bare et moteblaff. Sorte sko blir aldri feil. Ikke sikkert at sånne argumenter funker for guttungen din, da.

Hehe. Han er ikke SÅ nøye på det. Men jeg må innrømme at jeg nok er motepåvirket, jeg synes cognacfargede sko er griselekkert, særlig til blått...

Men det du sier betyr iallfall at mannen min kan beholde sine svarte sko. Da sparer vi den utgiften


Sist redigert av Hyacinth : 12-10-18 kl 15:21.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat