Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-09, 09:19   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sur melkelukt i bilen

Ok, så var jeg kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen når jeg etter en handletur slang en av de åtte posene inn i bagasjen på bilen vår.
Kaviartuben klarte å slå hull på skummetmelk-kartongen. Nederst nesten. Hvilket resulterte i at omtrent 1/2 liter melk rant ut i bilen vår.
Vi har en Touran og melken rant innimellom bortimellom og bak de bakerste setene osv. De to bakerste setene kan ikke tas ut, i motsetning til de andre 5 setene i bilen.
Gemalen fløy ut og vasket og vasket og vasket med varmt vann og grønnsåpe og tilsynelatende fikk han bort alt. I perioden var det mange minus og bilen luktet godt.

Nå er det rundt 0 grader og bilen lukter så jævlig inni at selv den mildt sagt bedagelige 9-åringen vår heller går til skolen enn å sitte på.
Det er nesten så jeg brekker meg selv bare ved å åpne dørene på bilen.
Det lukter en god blanding av skikkelig sur melk og søppel.

Utrolig nok har ikke Gemalen klikket helt. Han er utrolig nøye på bilen og barna få ikke lov til å spise og drikke annet enn vann og tyggis i bilen.

Så hva gjør man? Finnes det ett eller ett annet sted man kan sende den på skikkelig rens?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat