Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-17, 10:54   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For lite flisespikking i norsk skole?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det er vel ganske vanlig å takke for invitasjonen og si at barnet kommer i bursdag også, i alle fall i min verden.

Ja, sånn er det hvertfall her. Men det hender vi har fått den "Si i fra om du ikke kan komme", og da blir jeg alltid litt stuss over hva jeg skal gjøre. Så jeg pleier å si i fra uansett, jeg.

Det har slått meg at Sarromaa ofte tolker ting veldig bokstavelig, og ikke helt skjønner nyanser. Det handler sikkert mye om språk og kulturforståelse. Det er vanskelig med humor og de små greiene som definerer alvor, humor, ironi, om det er noe som man egentlig mener som en ordre, men sier på en hyggelig måte, eller om det er noe som bare er en høflighetsfrase.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat