Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-18, 10:39   #186
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ja, du var dritheldig!!! Endte opp med billetter til Belfast, men ingen dårlig erstatning. Får i alle fall sett dem. Jeg hadde to venninner på to pc'r hver i tillegg til meg på to maskiner. Hadde ikke sjans, og vi prøvde begge konsertene.

Belfast blir nok ingen dårlig erstatning. Der har jeg aldri vært, så det hadde vært fin anledning!

Det blir gøy å se U2 igjen, har ikke vært ordentlig på konsert med dem siden Valle 1993. Hadde billetter i 2005, men var temmelig langt gravid, og ga bort billetten. Mannen min er veldig fan og har sett flere konserter, så det blir stas.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat