Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-08, 17:53   #95
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og nå har vi bakt. Den står nede til avkjøling. 45 minutter var ikke for lite i min ovn, i alle fall! Den ble nesten litt svidd bakerst i hjørnet, og osten på toppen er gyllen.
Så gjenstår det å se om jeg klarer å tømme den med toppen ned uten å ødelegge den. Jeg har ikke stort nok fat, så hva gjør jeg da? På bakepapir rett på benken?

Skal toppen ned? Why? Du har bakepapir i formen, sant? Da drar du bare kaken rett ut av formen ved å holde i papiret. Men OBS OBS kaken MÅ være helt 100 % avkjølt, ellers går den i stykker.
Jeg pleier å avkjøle kaken helt, dra den ut og skjære den i ruter rett på bakepapiret, og så legger jeg rutene på et fat.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat