Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-17, 23:11   #137
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Knut Nærum har snakket en del om nakenbading i Halden. Om hvordan han opplevde å sitte i en badstu full av veldig forskjellige kropper i forskjellige aldre, og at det var helt greit å ha den kroppen man har.

For et par somre siden tok jeg med jentene på rundtur på Island, og var innom veldig mange svømmehaller i små og store bygder. Den erfaringen har vi brukt til å snakke om dette med kropp og hva som er "normalt" og "fint". Det var kanskje jeg selv som hadde mest nytte av det, for selv om jeg har prøvd å godta egen kropp har jeg ikke helt lykkes med det. Men når man dusjer sammen med fremmede folk hver dag i en måned, så slutter man til slutt å bry seg så mye om sin egen mage.

TLDR: Som samfunn burde vi vært mye mer nakne sammen.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat