Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-17, 12:26   #412
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jah. "Joikas shoppetråd vil ingen ende ta".

Da begynner garderoben å se ganske så mye bedre ut enn i sommer! Et siste krampetak er gjort nå, så tror jeg det blir shoppepause. Jeg har bursdag og halv skatt rett rundt hjørnet, så kan koste på meg en del ekstra for tiden.

Ble denne vendbare bomberjakken fra Castaluna som er et plusmerke.




Også ble det kjole fra Zizzi. Denne er i ullblanding.



Og "skinnjakke". Dette er en litt stivere og romsligere modell enn de Zizzi har hatt før. Jeg har prøvd den i butikk før jeg bestilte den på nett.



Ble også en haug med basisplagg (bomullstopper med u-hals og trekvartarm, strømpebukser etc) og litt annet smått. Jeg har knapt kjøpt meg klær de siste 5 årene, kun "det som er er nødvendig" så litt moro å faktisk aktivt gå inn for å skaffe seg en ny garderobe.


Jeg har veldig lyst til å se hva dere har tenkt til å ha på julebord, julaften etc btw.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2017-11-04 kl. 12.18.03.jpg (29,3 KB, 464 visninger)
Filtype: jpg Skjermbilde 2017-11-04 kl. 12.18.14.jpg (61,8 KB, 472 visninger)
Filtype: jpg Skjermbilde 2017-11-04 kl. 12.20.41.jpg (14,0 KB, 468 visninger)
Filtype: jpg Skjermbilde 2017-11-04 kl. 12.22.41.jpg (24,9 KB, 469 visninger)

Sist redigert av Joika : 04-11-17 kl 12:43. Årsak: leif
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat