Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 09:59   #30
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har dampovn/kombidampovn her?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Har kombidampovnen + stekeovn fra Miele. Kunne ikke klart meg med bare kombidampen. Det er 15 cm forskjell i høyden på ovnsrommene og det oppleves som mye.

Vi har også dette. Kombidampen er lavere inni, men når jeg tenker på vår bruk av stekeovnen, så kunne vi vel strengt tatt klart oss bare med kombidamp. Det er vel bare en stor kalkun som ikke vil få plass inni der, hvis jeg skal tenke kjapt. Og så er knapt me plass til å steke flere brett samtidig i ovnen (boller/rundstykker).

Jeg synes det er deilig luksus å ha mulighet til å bruke to stekeovner samtidig. Vi bruker kombidampovnen en del til å lage middag (type fisk, grønnsaker og poteter), men kunne vært mye flinkere til å utforske den. Indrefilet tilberedt i en slik ovn skal visstnok bli helt fantastisk.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat