Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-19, 21:37   #44
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Kong Olav: Husker ikke i hele tatt. Husker derimot at vi måtte se begravelsen i samlingstunden i barnehagen. Tror det er eneste gang ser var tv fremme i barnehagen de årene jeg gikk der. Jeg var 5år.

Diana: Jeg husker avisene, jeg husker det gikk mye inn på mamma. Ellers tror jeg ikke jeg hadde hørt om Dina før hun døde engang.


11.september 01: vanlig tirsdag. Fikk med med litt på nyhetene etter skolen og så var det korpsøving hvor vi 4 eldste i korpset ble stående og snakke om dette i alle pausene. Vi forsto det ikke.

22.juli: Hadde ferie. Hjemme. Fikk først med meg litt på Facebook hvor folk skrev at man ikke måtte ringe til de på Utøya. Ringte min bror som bor i Oslo. Han var ikke i sentrum heldigvis. Jeg og mamma skulle på kino og var usikker på om vi ville reise til sentrum(Bergen) når vi ikke visste hva som pågikk. Vi gikk like vel. Så den dårligste filmen noen gang. Dagene etterpå var jeg helt i sjokk. Veldig gravid og veldig hormonell.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat