Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-19, 09:22   #53
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver - gi tilbake?

Mannen min er forresten en som trenger å få dette inn med teskje. Han har det med å ta av på gaver, ikke fordi han vasser i penger, men fordi han synes det er gøy å gi noe som han selv synes er bra, og noen ganger fordi han er lat og ikke gidder å lete etter noe annet til en mer fornuftig pris, og noen ganger fordi han får veldig dyre ting veldig billig, på grunn av at han er forhandler av en viss type varer. Han skjønner rett og slett ikke hvorfor han ikke kan gi det han har lyst til å gi, når han selv synes han har råd til det. Jeg må forklare gang på gang at han setter folk i forlegenhet, fordi de har gitt noe mye billigere, eller ikke har tenkt til å gi noe i det hele tatt. Det er selvsagt dumt at det skal være slik, at man ikke skal kunne gi det man har lyst til å gi, men jeg vet jo hvordan verden fungerer. Som den gangen han ga sin søster og mannen en veldig god printer (de snakket om at de trengte ny), og de ga oss hver vår T-skjorte. I det tilfellet visste de riktignok at han ikke betaler normale priser for sånt, og greit nok når det er en søster, men likevel ble de nok litt satt ut. Men jeg prøver i alle fall selv å bare være glad og takknemlig når jeg får noe uventet, og tenke at jeg er heldig, og at giveren er raus, framfor å henge meg opp i at jeg selv ikke ga noe til samme verdi.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat