Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-07, 11:38   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på rød saus til riskrem

Emballasjen gjemmes godt her ja. Men det er jo ikke baare Fjordland da, jeg kjøper jo ikke ferdig riskrem men blander den og smaker den til selv. Det blir jo det samme som å koke risgrøt fra pose og vispe krem? Noe de fleste gjør, tror ikke de fleste koker grøt helt fra bunnen av med grøtriskorn osv. Selv om det sikkert er best, men nå får jeg jo så mye skryt for min riskrem allikevel.

Oppskrift på kirsebærkompott? Gå på Rema og kjøp en pose kirsebærkompott, ha den i en pen mugge og sett den på bordet.

Eller, om du ikke er så lat som det jeg er på julaften (for da har jeg ikke tid til å være ordentlig pertentlig husfrue):

http://www.abc-matoppskrifter.no/sid...krift19209.asp

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat