Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-20, 10:10   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettigheter når reiseselskapet kansellerer reise?

Helt riktig, Tallulah, trenger ikke svar på det jeg ikke spør om. Det er tre voksne mot en mot å bli igjen i Japan. Det vi har sjekket er nå veldig dyrt, så jeg kommer ikke videre der.

Forsikringsselskap er sjekket, i vært fall hos de som ikke kan booke om billettene, der jobber til og med en av de voksne hos forsikringsselskapet, men det hjalp ikke. Kortselskapet skal kontaktes, men store sjanger at de mener at vi da bare kan være i Japan.

Jeg oppfattet fra en ansatt (uten at vedkommende sa det direkte) at det var mange kineserne og japanere som hadde booket dette cruiset og at mange hadde booket av pga corona.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat