Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-20, 08:21   #14
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye verandakasseblomster nå?

Det aller meste av sommerblomster holder seg fint lenge ennå, jeg har mange store Dahlia, margeritter og surfinia blant annet som står i full blomst og kommer til å gjøre det til frosten kommer. Trikset er passe mengde vann, gjødsling og god jord. Det er ingen problem å få alle disse (og mange flere) til å klare seg i en del uker til, men problemet er vel å finne de i butikkene nå. Jeg ville tatt en tur på et gartneri og sett hva jeg fant. Lyng er i seg selv ganske trist, men det kan bli fint om man planter de sammen med noe grønt (eføy feks) eller en krysantemum i passende farge. Lyng trenger også vann og stell, ingenting ser stusseligere ut en inntørkede lyngplanter.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat