Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-22, 09:36   #56
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Når man får melding fra strømselskapet om strømbrudd i bygda akkurat når minnestunden for onkel skal være, jeg ringer dem og forklarer og et minutt senere kommer melding om at bruddet flyttes til dagen etter. Det er fine folka og strømselskapet det.

Det var anstendig og fint gjort. Sånne dager er nok som de er uten strømbrudd eller annet surr.

Lykke til med eksamen og -forberedelser, Kaija!

Jeg er veldig glad for å ha fått sendt fra meg en rapport som er i hvert fall 80 % ferdig til første sirkulering. Den har virkelig hengt over meg!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv