Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-08, 10:01   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrosmog

Jeg er også redd for at dette skal bli den nye asbesten, blyet, DDT, flammehemmere og andre makeløse og nyttige nyvinninger. Det tar jo veldig lang tid fra man har mistanke om at noe er farlig, til at man klarer å avvise/påvise det. Det tok tross alt 10 år fra en lungekreftlege tenkte at "hm, det er da pussig at så godt som alle pasientene mine røyker" til man fant ut helt bombesikkert at det faktisk var en sammenheng. Og det er kjo en av de klareste, nesten 1-1-helsesammenhengene som finnes!

Jeg er forsiktig med bruk av mobil, men har ikke begynt å skru av det trådløse nettet hjemme når det ikke er i bruk. Men det er kanskje en grei forholdsregel?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat