Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-18, 19:20   #13
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken urt er det som gjør italiensk tomatsaus magisk?

Jeg tror det må være estragon. Denne tråden fikk meg til å huske på Tina Nordstrøms italienske kjøttboller som var en favoritt på begynnelsen av dette årtusen. Helt fantastiske, og kjøttbolene smaker "italiensk" på en måte jeg ikke har kjent før. http://www.tronsiden.info/weboppskri...%20variant.pdf

Ellers er salvie som får "smelte" inn i meierismør en fantastisk saus til pasta, men ikke det du spør om nå selvfølgelig!

Ble ellers nysgjerrig på hvor i Italia du gikk på skole? Hvordan var lunsjen organisert? Jeg så akkurat Michael Moores dokumentar fra Europa, hvor skolelunsjen fra Frankrike ble dratt frem. Tre retter hjemmelaget og nydelig mat, dekket med porselen og glass, servert av kokkene. Sukk ... Slik er det ikke her. Matpakke hadde vært ok nok om det hadde vært mulig å ha dem i kjøleskapet.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat