Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-17, 10:26   #317
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.


Jeg håper å kunne toge i sommer.

Jeg håper å kunne toge en gang i fremtiden. Men det tar nok lang tid før det kommer tog denne veien, så det blir vel mer et valg om å bruke to-tre døgn på å reise eller fly for mange av oss som befinner oss nordpå. Eller innfinne oss med at her vi bor så blir det lite konserter med nasjonale/internasjonale artister. For eksempel. Jeg har i stor grad gjort det siste.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det går jo an å bare hive avfallet rett i dunken, uten pose.

Det er ikke alle steder man kan gjøre det. Om jeg hadde begynt med det her så hadde renovasjonsselskapet ikke tømt hos meg. De har en pose for papir (rød) og en for matavfall (grønn) og vrengte handleposer skal brukes for restavfallet. Følger vi ikke det så blir ikke søpla tømt.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat