Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-16, 12:49   #8
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hokatt som markerer inne

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

De kattene jeg har hørt om med slik adferd har alle hatt bakenforliggende sykdom. Å omplassere en katt som tisser inne tror jeg nesten er en umulig oppgave.

Nesten alltid en katt hos Dyrebeskyttelse tisser inne, er det UVI som er årsaken. Eter antibiotikabehandling gir det seg. Ut av ca 400 katter jeg har hatt med å gjøre de siste to årene, er det kun en katt som mangler blærekontroll, og hennes inkontinens skyldes antagelig kattungefødsler eller nerveskade i forb med kastrering. Det finnes notorisk urenslige katter også, men dedikerte og flinke folk har faktisk klart å få skikk på disse også. Som regel skyldes det usikkerhet. At de ikke takler å leve med andre katter, barn eller lignende.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat