Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-18, 13:55   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjällräven sekk til 13-åring

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Den med polstrede seler og plass til pc er fin hvis det blir aktuelt å bruke den som skolesekk. I alle flal hvis det blir akutlet å bære med en pc. Min har den originale uten noen av delen, og bruker den som skolesekk

Det går mye i dem selv de som ikke har så mange liter. Den er firkantet og det er enkelt å stable i den.

Jeg hadde denne selv, da jeg gikk på ungdomsskolen. Mintgrønn sådan #åttitallet. Kan ikke huske noe av verken plassmangel eller belastningsskader (til tross for 3 km lang skolevei). Bare en vag følelse av stolthet og kulhet. Men hadde også valgt den polstrede, hvis jeg skulle kjøpe den som skolesekk til en av mine nå. Det var definitivt ikke aktuelt å dra med seg en PC i sekken da jeg gikk på ungdomsskolen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat