Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-20, 13:22   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glidelås på leggen

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Typiske langrennsbukser har gjerne glidelås minst opp til knærne, for å lett kunne tas av og på utenpå skiskoa. De er som regel også tynne og lette, men kommer i flere tykkelser og prisklasser. Min skibukse er så behagelig at jeg bruker den som turbukse hele året.

Og ut fra overskrifta trodde jeg det var en tatovering du var ute etter.

Jeg forsøkte å gjøre innlegget mer spennende enn det er.

Nå måtte jeg sjekke, og min langrennsbukse har da selvsagt glidelås bare halvveis opp på leggen. Sikkert derfor jeg aldri kom på at den hadde glidelås, for det duger jo ikke. Jeg skal altså på jakt etter billig langrennsbukse med lang glidelås.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat