Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-21, 14:32   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en symaskintråd

Hvor mye penger har du sånn ca. lyst til å bruke? Jeg har også datamaskin med nål og elsker den, men man skal sy en del for at man skal kunne rettferdiggjøre et slikt kjøp.

Men for å være ærlig så tror jeg at du skal dra på en eller flere butikker og prøve deg litt frem. Symaskiner er litt sånn smak og behag, og det å få prøvd først, som f.eks. det å spole opp undertråd, kan være greit.

Jeg hadde Singer før og likte det, men har nå forelsket meg helt i Janome. Eneste jeg banner over nå er når jeg syr feil.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat