Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-21, 15:35   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en symaskintråd

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Spolingen er ikke lenger tett og fin, men løs og slakk og ujevn og umulig å sy med. Dette dukket plutselig opp, så det er ikke det at jeg plutselig ikke kan det lenger. Det var bare dråpen egentlig.

Og du er sikker på at du bruker rett trådstramming? Dette høres ut som et slikt problem.

Men for all del; ikke alle maskiner er gode. Den maskinen jeg byttet ut var 15 år gammel, og helt mekanisk. Det var veldig deilig å få en digital maskin, men da må den brukes en del for å kunne forsvare kjøpet (og akkurat i år gikk det ingen penger fra reisekontoen heller).

Det jeg ville sett etter en maskin som ikke bare er en stor klump, men at det faktisk er reelt mulig å åpne og lufte/fjerne støv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat