Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-21, 08:53   #15
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en symaskintråd

Jeg spør igjen; maskinen skal brukes til å sy klippesømmer i strikketøy, så jeg er egentlig bare avhengig av at den håndterer dette, ikke drar i strikketøyet eller liknende. Jeg trenger ikke mye fancy greier for jeg liker virkelig ikke å sy, jeg trenger bare å ha utstyr som ikke er så dårlig at "lidelsen" ved å ta frem maskinen noen ganger i året går ut over hele familien. Jeg er villig til å betale for noe som virker hver gang jeg tar det frem, men maskinen kan ha bare denne ene funksjonen for alt jeg bryr meg, så lenge den er god på akkurat det.

Jeg har lagt opp ørtifjørten gardinlengder for hånd, for å slippe å forholde meg til symaskinen, bare for å illustrere hvor lite jeg liker å sy.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat