Tråd: Å være mor
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-08, 13:59   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.325
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være mor

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Du og dere andre som syns dette er idyllisert, dere har for små barn. Denne kan vanskelig forstås på riktig måte før man har voksne barn. Om noen hadde vist meg denne når jeg sto med barn i trassalderen, så ville jeg vel fått lyst til å slå ned vedkommende. Men vent å se.


Jeg tror min mor, min farmor og min mormor er veldig uenige med deg. Ganske overbevist, faktisk.

(Dvs, mormor kan ikke være uenige med så mange lenger så vidt jeg vet, kanskje "snudd seg om i graven" hadde vært et bedre uttrykk.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat