Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-18, 00:30   #45
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: PC eller Mac til vgs?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sønnen min skal starte på design og håndverk. Han ønsker seg en MacBook Air. Skolen legger ingen føringer, i alle fall ikke på nettsidene, men Google sier at det anbefales en KRAFTIG PC eller Mac på det studiet. Betyr det at han egentlig bør ha en Pro? liiis si nei:

Skolen sier for øvrig at de fleste ansatte og elever bruker Windows, men det er altså noe krav.

Hvis de fleste ansatte og elever bruker Windows ville jeg ha gått for Windows.
Så sant ikke poden egentlig hører hjemme på IKT vil jeg tro det er en fordel å ha samme system som læreren, lettere å få hjelp, da.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat