Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-18, 00:38   #47
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PC eller Mac til vgs?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sønnen min skal starte på design og håndverk. Han ønsker seg en MacBook Air. Skolen legger ingen føringer, i alle fall ikke på nettsidene, men Google sier at det anbefales en KRAFTIG PC eller Mac på det studiet. Betyr det at han egentlig bør ha en Pro? liiis si nei:

På skolen jeg/vi snart skal stifte nærmere bekjentskap med, har de visstnok en mengde proff-mac'er som brukes til de store jobbene. Men så spørs det om poden vil ønske å ha muligheten til å bruke de samme programmene hjemme... som er grunnen til at vi kjøpte en Pro i ikke-konf-gave ifjor.

mrc, jeg har jobbet på mac og hatt mac privat siden starten av nittitallet og aldri vært borti at det har vært nødvendig med slik serviceavtale du nevner.
På jobben jeg har nå, derimot, der ser jeg at windows-pc'er dør med ujevne mellomrom, så der er det nødvendig å ha noe liggende i bakhånd.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat