Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 10:46   #9
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Er ikke klar for det ennå. Men tanken er at jeg kommer til å la det være naturlig etter hvert. Jeg må farge ganske ofte, og etterveksten blir bare synligere og synligere, men jeg er neppe helt jevn grå ennå. Ser ut som om jeg har arvet min mors sølvgrå farge, så om noen år kan jeg nok være rimelig sølvgrå over det hele. Regner nok allikevel ikke med at jeg kommer til å måtte behandle det sjeldnere, for man må vel regne med at man trenger å justere fargen så den ikke blir gulnet osv?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat