Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-15, 13:28   #8
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Joda, jeg kjenner ei som gikk fra det hun kaller fra størrelse A- til liten B. Hennes ser svært naturlige ut, og ingen gjetter at det er fyll. Det skal sies at hun var ung og av en muskuløs type. Silikon ser ikke like naturlig ut på en tynn beinete brystkasse. Mange av oss får løftet puppene ved å trene opp brystkasssen, særlig etter noen fødsler, mine sank ihvertfall betraktelig etter fire år med svangerskap og amming.

Jeg må spørre fysioterapauten jeg går til om hvilke øvelser hun tror kan hjelpe, det hadde jo vært fint om trening kunne få de noe bedre. Alt hjelper, tenker jeg.

Når jeg googler får jeg dessverre ikke opp noen pupper der kvinnen har en million strekkmerker, det hadde jo vært interesant å sett hvordan de blir med silikon.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat