Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-15, 16:05   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naturlige silikonpupper - mulig?

Den fettmetoden funker dårlig, Restylane-varianten også.

Jeg har jo forbannet meg på at jeg ikke skal starte den galeien, men jeg må si at jeg skjønner hva du mener. Jeg har alltid hatt relativt store pupper; nå er jeg endelig godt fornøyd med resten av kroppen, har gått ned de irriterende sjokkiskiloen og er i superform til å være meg. Og kjenner ikke igjen puppene mine i det hele tatt.

Problemet, sånn utover det etiske, er at man går over i en annen liga. Det er som å ha gått på Bjørknes for å få bedre karakterer, eller bruke el-sykkel - det kan ikke sammenlignes med dem som ikke har gjort det. Og jeg vil bare ikke være hun med silikonpuppene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat