Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-17, 08:34   #20
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...

Storesøster har egen hest og driver med sprang. Det er dyrt og tidkrevende - så det hadde vært enklere og billigere om hun drev med en annen idrett. Av og til skulle jeg nok ønske det, type fotball. Jeg ser dog at hun har blitt ekstremt selvgående, lite selvsentrentrert, disiplinert, ansvarsfull, omsorgsfull og tøff, så DET er bonusen.

Lillebror driver egentlig med der jeg tenker han passer til, fotball og (akkurat nå) korps. Han er sosial og glad i musikk.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat