Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-18, 20:35   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har sko som er fra samme merke (også herresko men med golfskomønster) de er litt for trange til foten min og har gått ut skuffende lite. De holder seg fint i fasongen, med andre ord. Litt for fint....

Takk for info. Ja, de virker å være av god kvalitet, og jeg tror om jeg greier å gå dem ut, så vil de ikke være like pene lenger. Så jeg lurer på om jeg skal bytte dem i en størrelse større, eller kjøpe et par andre sko. De var veldig elegante på foten!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat