Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-19, 23:37   #10
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har benyttet seg av Specsavers fornøydgaranti?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, det gjorde jeg, og det gikk finfint! Jeg endte til og med ny innfatning da jeg ikke ble fortrolig med den ene av de, samt at jeg byttet til ordinære glass i den ene innfatningen fremfor solbrilleglass. De var utrolig serviceinnstilte. Glassene var feil, så fikk ny kontroll av en erfaren optiker. Jeg har ikke så enkle øyne å "lese", men de nye glassene har vært supre. Det skal sies at jeg ikke har vennet meg til den progressive brillen, men det er min egen greie og jeg har ikke prøvd mye. Jeg er nok litt for komfortabel med å bytte mellom avstandsbrille og lesebrille. Det er selvsagt situasjoner da det hadde vært langt enklere med den progressive, så jeg skal forsøke å venne meg til den.

Bottom line: Veldig fornøyd med garantien og servicen på Specsavers i Henrik Ibsensgt.

Takk for svar.

Jeg har kjøpt meg nye briller, annen kjede, men de har også en sånn garanti.
Jeg er litt langsynt på ene øyet og nærsynt på andre pluss skeiv hornhinne.
Optikkeren mente jeg burde ha livsstilsglass, for da hadde jeg de lengre.
Jeg burde sikkert ha skjønt at det var progressive, men det gjorde jeg ikke.
Jeg trenger de stort sett når jeg ligger på sofaen og ser tv, og det fungerer ganske dårlig. Blir kun bra når jeg dytter de langt nedpå nesen.
Bruker de også når jeg kjører bil og da trenger jeg heller ikke progressive.
Jeg har lite peiling på briller og angrer egentlig på hele greia, synes det er bedre uten dem.


Sist redigert av dharma : 08-03-19 kl 11:09.
dharma er ikke aktiv   Svar med sitat