Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-22, 21:00   #10
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen har overtatt boden min

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg kan godt gå mer enn fjorten dager uten å være innom kjellerbodene mine, så lapp med frist hadde gått dårlig der.
Oppslag i gangen/trappa/sted der alle går forbi, og hvis det ikke nytter hadde jeg tatt en runde i oppgangen og ringt på. Kan jo være det kommer noen tips fra naboer, dersom den skyldige ikke melder seg. Garantert noen gamliser som har full oversikt.

Ja, jeg er jo ikke så ofte innom boden min jeg heller, så jeg har ikke skrevet noen frist på lappen på døren til boden. Der var bare en invitasjon om å ta kontakt for å få tilgang til boden.
Har fått svar fra styret, som vil hjelpe meg å finne ut av dette. Jeg ønsker jo selvsagt også å ordne dette på en vennlig måte, og jeg antar som sagt at dette er gjort i god tro. Spørsmålet mitt handlet mest om hvor lenge jeg må vente før jeg gjør tiltak for å ta tilbake boden.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat