Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-20, 16:20   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Fineste vet jeg ikke, men må bare få skyte inn at jeg anskaffet meg mitt første par for tre år siden. Hvite arizona med hvit såle. Jeg har omtrent bodd i dem etter det. Går i dem hele sommeren i gjennom, og bruker dem som innesko hele året. De har til og med overlevd to somre på øyhopping Hellas, og det sier noe om kvalitet.

Har også et par Arizona i grå nubuck med svart såle, men de brukes lite i forhold. Jeg synes ikke de hvite var så fine da jeg kjøpte dem på tilbud på Sportamore i sin tid, men synes de er svært anvendelige på sommeren.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat