Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-18, 09:54   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nabokatt som mjauer kontinuerlig

Argh, ett eller annet sted i nabolaget bor det en EKSTREMT pratsom katt. Det syns tydeligvis eieren dens også, siden den ofte er ute om nettene. Det den gjør da er å gå langs blokka vår mens den sier "mjaumjaumauMJAAAUmjaumjaumauMJAAUUUUUmjæv" i timesvis i strekk. Som regel står den rett under mitt soveromsvindu og gjør dette. Sommer som vinter. Noe som resulterer i at jeg ikke får sove. I natt håpet jeg faktisk at den frøs ihjel.

Så hva kan man gjøre? Jeg har vurdert å rett å slett bare ta katten og gjøre den om til en innekatt i vår leilighet, men for det første er jeg allergisk mot katt, og vi har ingen garanti for at den slutter å mjaue innendørs. Jeg tror ikke den lider, den bare liker å mjaue.

Om jeg skal se om den har noe kontaktinfo så må jeg 1) stå opp 2) kle på meg 3) gå ned tre etasjer og rundt huset 4) håpe katten er selskapssyk så jeg kan få tak i den. Ikke noe jeg har veldig lyst til midt på natten.

Høvdingen har foreslått paintball, jeg har vurdert vannpistol, men det kan man jo ikke når det er midt på vinteren!

Så hva gjør jeg for å få katta til å skifte nabolag eller slutte å mjaue?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat