Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 20:23   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Generell studiekompetanse og studier eller yrkesfag og fagbrev?

Når jeg ser hva de fetterne til Guttungen tjener, som har fagbrev og ferdig med det, så vil jeg si at de har gjort veldig så glupe valg av utdannelser. Når jeg veit at de stortrives i jobbene sine også, er det i tillegg en bonus. (Og som -ea- er inne på, ene fetteren med samboer er 24 år, begge har fagbrev og trygge jobber, og de er nå på sin andre enebolig og er langt mer etablert enn jeg som 24-årig høyskolestudent kunne drømme om å være.)

Både mannen og jeg har akademikerbakgrunn, Guttungen ønsker seg, i skrivende stund, en yrkesrettet utdannelse, og får han til den, blir mor stolt og ungen fornøyd, og gutten bør være sikret en god jobb innen hans intetessefelt. (Men hallo, han er 14, han kan fort endre mening. )

Jeg begriper ikke at noen kan se på en yrkesfagutdannelse som noe mindreverdig i forhold til en akademisk utdannelse.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat